Wednesday, September 8, 2010

Surat Tidak begitu rasmi

i was browsing through my old blog and found this :


-author's name (protect author's identity)-
No.999 WeeWangWang,
2/6 Bibaboom,
99999 Mirage Land.
______________________________________

Pengetua,
Tadika Boxing for Juniors,
230th floor underground,
Di tengah jalan TAR.

Puan/Cik/Tuan/Sexy/Dailou/onii-chan/whoever you are...
ADUAN TENTANG BUDAK2 TADIKA YANG KURANG SOPAN *ahem* TIDAK SOPAN LANGSUNG....

merujuk kpd perkara di atas, saya, walaupun kelefeh sangat tetapi mempunyai hak untuk menyuarakan pendapat, ingin membuat aduan tentang budak budak di tadika kau ini. kurang ajr betul.

1. pertama sekali saya ingin remind kau ini bahawa walaupun saya buta huruf saya cukup pandai untuk menyuruh anak saya untuk menulis surat ini. maka, kau jangan ingat saya bodoh. walaupun saya sekolah sampai tahun5 saja.

2. ok. macam ini. saya tinggal satu tingkat di atas tadika teruk kau tu. tiap tiap hari, kita, selaku suri rumah tangga, mesti pergi pasar beli lauk. kau pun tahu kan kita tinggal bawah tanah iaitu negatif 230... jadi, nak naik pergi pasar itu mustahil sangat tanpa lift. macam ini. saya nampak budak kau itu rosak kan lift kita. so macam mana kita nak naik pergi pasar? saya ada cuba guna tangga tapi tinggi sangat saya belum sampai setengah jalan pun sudah macam mau mati. apabila ambulans bawa saya pergi ke pasar lauk itu sudah habis dijual. anak saya tak payah makan ka?

3. saya marah u punya budak. u punya budak ah. teruk sangat tau tak. saya sudah dewasa oun tak ada guna bahasa sekasar bahasa budak kamu itu. tiap tiap hari dia kasi marahkan saya dengan kata kata kasar kantonis. kamu kan tau saya ini eskimo tak faham. tapi saya tau itu bahasa kasar la kerana saya punya anak tengok bahan lucah selalu ada cakap bahasa itu.

4. dahla kau punya tadika itu ada nama boxing... jangan la suruh dia box orang lain. pada pendapat saya, budak budak terlalu mentah nak belajar boxing kerana di TV ada banyak boxing boxing so itu budak budak apa pun tak tau pergi main boxing. tak baik punya influence. sekarang mereka tengok ada siapa mirip manusia pun mau main boxing. tapi saya hairan kenapa mereka tak mau main boxing dengan saya.

5. u tengok la. u punya tadika pun tak tau ajarkan apa punya. esok sudah mau wawasan 9999 la buck up la tadika kau itu. saya tegas dengan ini tau. ini bukan main main. mesti ajar budak kau itu sampai sopan sopan.

saya amat berharap supaya tadika kau itu dirobohkan oleh kerajaan hari esok kerana tadika itu merupakan satu bentuk threat kepada masyarakat.
bye bye. tak ada terima kasih.
u mesti terima kasih dari saya.

peng-complain,
^%(&^$)^)^$)^$
(residen bibaboom yang ketenteraman hidupnya diganggu)






HAHAHA I MUST BE TOO WULIAO TO TYPE SOMETHING LIKE THIS 
i was 16 okay. :P


third post xD

No comments:

Post a Comment